sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Alltså... jag och mornar

Kategori: Den enda kategorin

Jag vet inte hur jag ALLTID lyckas, eller jo egentligen vet jag och det är för att jag lägger mig för sent... Jag komer inte upp på morgonen.. Stänger lixom av larmet i sömnen, trots att jag ställer typ  5 olika alarm?! Idag hade jag tänkt att gå upp tidigt, träna, städa & sen dra till skolan, men mina planer blev ändrade när jag vaknar kl 12.14. Jag får vara glad om jag hinner diska innan jag måste dra till skolan, föreläsning 15-17 så måste åka typ 14.20 eftersom det är i Borlänge vi ska vara...


Sover lika sött som min lilla bebis! haha

Tur är ju i alla fall att gymmet har öppet efteråt också! Så då ska jag iväg, hur trött jag än kommer vara då! Och ikväll! Då j*vlar ska jag lägga mig tidigare, kanske vid 12?
(brukar somna vid 3-tiden annars :/ )

BTW idag påbörjar jag min shakediet, som funkat kalas för mina vänner! En av dom blev av med 13 cm(!!!!) runt midjan på 3 veckor! Träning, bra mat & utbytta måltider mot shakes!
Here we goo!

Hörs sen, xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: