sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

WOOAA!

Kategori: Den enda kategorin

IIIIHHIIIHHHHHH! Jag har ett sådant härligt lyckorus just nuu! Vet ni varför?! JOOO för jag har precia pratat med min Hannah på skype i typ 1 & 1/2 timme och under den tiden så bokade jag även flyg till henne :D WIIHOO! hihi, ska bli såå kul att träffa henne, se Norge & bara varaaa! Jag åker den 8 november så inte alls så långt kvar!! LÄNGTAAAAAAR!!!!!!! :D hihihi, tror det här blev det mest utropstecken- och storabokstäver-fyllda blogginlägget på länge, men det är okej för jag är så GLAAD! Nåt att verkligen se fram emot! Haha älskar också att vi satt och googlade hur mycket sprit/vin/cider/öl jag får ta med mig, för sånt är svindyrt i Norge alltså! Nån dag ska vi skriva en "att ta med till Norge-lista" får ju ha en väska på 23 kg! Fettbra! NU ska jag plugga vidare med kameran, har inte kommit speciellt långt...

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Smickrande bilder... :D haha

    Svar: hihi! spelar roll, man ser att vi har kul :D <3
    Hanna

    2012-10-22 | 14:12:46

Kommentera inlägget här: