sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Ullared!

Kategori: Den enda kategorin

Åh jag har ju glömt att skriva att jag och mina fina brudar ska till Ullared första helgen i december :D WIIIE! Ska bli så himla kul! Det är jag, Sara, Choppe & Alex som åker :) Vi har bokat en husvagn så att vi kan sova kvar där och shoppa i två dagar ;) hihihihii.. Jag har dock inte så jättmycket pengar att spendera då, för jag ska ju till Norge andra helgen i november! (ska bokas nu direkt när lönen kommer) IIH! Åh jag har så mycket kul framför mig! Jag har faktiskt aldrig varit i Norge eller på Ullared (förutom när jag va bebis, men det räknas inte). Ska bli såå spännande! Åh vad jag fick en kick nu att bara ta tag i alla skoluppgifter! YES det var ett bra tag sen jag hade den här känslan "äh ta tag i det, kör på bara!" men den är här just nu! Så bäst att passa på innan den försvinner ;) Kamerauppgiften akta dig!


xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: