sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Tiden?

Kategori: Den enda kategorin

Det är sjukt hur en hel dag och halv natt bara springer iväg? Som nu tillexempel insåg jag att klockan var typ halv 3, då tänkte jag att jag bara skulle diska min disk så jag kunde vakna utan den ångesten imorgon.. och vips så va klockan 03.08... Nu känner jag dick att jag får ta och duscha lite snabbt och sen sova - nog för att jag haft pluggflow med kamerabilden (inte kommit så långt, för varje sak tar sån sjuk tid), men jag kan inte vända helt på dygnet! Får ställa väckning imorgon så jag går upp oc utnyttjar dagen. Jag måste nämligen städa sjukt noga för att min granne har fått ett skadedjur som heter pälsängrar och käkar på våra kläder mm.. Det enda sättet att bli av med dom om man fått dom, eller att i förebyggande syfte, är att städa noga i varje litet skrymsle. Vi har även bestämmt cederträ som är ett träslag vars doft får ohyran att inte trivas. Vi människor tycker dock att doften är trevlig. Äh nu måste jag sova!
 
Morgondagen ser ut så här:




Pälsängrar kan ni läsa om här!


Godnatt,
xoxo Hanna

 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: