sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

The final countdown!

Kategori: Den enda kategorin

Ja, nu är det mycket roliga saker att ränka ner till, det är dessa saker som gör att jag har pallat dessa stressiga dagar som varit! 
 
 
Det här kortet fick mamma när hon och pappa var på kryssning helgen som var... men hon fick inte veta förrän i onsdags vart vi skulle! Det är så att imorgon åker vi till Kroatien!!! Ska bli underbart att komma bort lite, även om det inte är en sol&bad semester så är det en semester i ett land som jag i alla fall aldrig varit i! :) Ska bli underbart att få umgås med min familj utomlands!
 
Ja, min käraste fina Hannah är ju i Norge denna termin och pluggar! Vi har inte setts sedan peace&love-festivalen som var i början av sommaren?! Jaa, behöver jag säga mer? Nej.. IIIIH! ska bli så kul att ses!! Vi ska tydligen hitta på massa kul saker, här får ni se vad min fina vän skrev på facebook igår:

  • Hannah
     Haha sjukt, skrev tillbaka och sen när jag kollade om du svarat så syntes det inte längre?
     Aja skrev i alla fall att jag suttit och kollat på vad vi ska göra när du kommer hit :D:D själv?
     
  •  Hanna (jag)
     skumt :P:P
     aaawww :D:D söt!
     va hittar du på då som vi ska göra :D:D ?
     
     
  •  Sandnes (typ grannstaden eller vad det heter) och IKEA som ligger på vägen dit/hem beroende på när vi väljer att gå dit :D:D sen stan såklart. En båt sightseeing tur så du får se lite norsk natur :D:D och sen finns det en strand typ 10 minuters gångväg vi kan gå till om vi vill ut och det är fint väder. :):) festa såklart och ja :D:D ska skicka ett mail till turistbyrån och se om dom har några roliga tips.. :D:D haha kommer förmodligen att hitta på så mycket saker så vi inte kommer hinna med allt..
     
    Sen finns ju gallerian som ligger 1 minuts gångväg från där jag bor där vi kan gå och kolla lite i också :):) och så kanske du vill se skolan och campus så det blir en liten tur det med :D:D
     
  • Hanna (jag)
     aaaw :D:D världens söstaste kompis som bara planerar massa! det har ingen någnsinn gjort för miig :D:D (a)
     låter jättekul :D:D hihihI!
     vi får gå upp tidigt och använda dagarna!
     
  • ja verkligen :D:D hehe klaaart jag gööör <3<3 :D:D
    haha du ska bara veta hur mycket jag längtar,
    det bästa med hela resan till norge blir nog besöket av dig :D:D haha

    HUR SÖT ÄR HON INTE?! MIN FINA HANNAH!

     

    Nu ska jag plugga med kamerauppgiften, vilken suprise va ;)
    xoxo Hanna

     

     

     

    .

     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: