sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Sovmorgon in my heart!

Kategori: Den enda kategorin

Ja, guuuud vad skönt det var att få sova tills man vaknar av sig själv. Jag sov till typ 11.20, sen dess har jag fortsatt att mysa ner mig i sängen och kollat på Desperate Housewives! Haha, gud vad saker det händer i den serien alltså.. Jag har faktiskt käkat nudlar till frunch, inte så nyttigt I know, men var så sugen på det. Jag har ju faktiskt tänkt att köra shakes under dagen så, får väl kompensera upp det då ;) Fårgade Sara om hon ville träna med mig ikväll, i Katrineholm, men hon kunde inte så får se om jag kanske drar iväg och tränar här innan jag åker mot Katrineholm ingen.. Det beror faktiskt lite på vad klockan blir, vill helst komma fram innan det är mörkt och jag har en del saker att fixa innan jag åker... aja vi får se!


Tack förresten alla ni som faktiskt läser det jag skriver här :) 
Ni är inte jättemånga än, men det är ni som gör att det är ännu roligare att skriva! Om nån av er har något ni vill att jag ska berätta om så är det bara att slänga iväg ett mail eller en kommentar :)


xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: