sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Soppdax

Kategori: Den enda kategorin



 
 
 
Jag håller på och lagar rotfrukts och korv soppa :) Så bli mumsigt! Kollar på första avsnittet av fortsättningen på Teen mom också, tycker det är intressant och se hur olika allas liv blivit genom serien. sen vill jag visa mina el-ljus som ja köpte sist jag var på ikea med mamma. Alltså meningen är ju absolut inte att dom ska ge samma mys-stämning som vanliga ljus, men jag tycker dom är en snygg och modern detalj. (och man kan somna ifrån dom utan några risker, haha) Det ser inte alls lika mysigt och stämningsfullt ut på bild som på riktigt, men I like it! Det ser kaxigt och hemtrevligt ut på samma gång! Jag köpte dom i ett 2-pack på ikea för 35 kr, man stoppar två AA batterier i varje och dom håller jättlänge eftersom det är LED. Jag har haft dom tända i typ 4 hela kvällar och då menar jag från typ 3-4-tiden till efter midnatt :)
 

Nu ska jag kika till soppan igen, tror det är dax för middag! Hungriig! Sedan blir det plugg, plugg, plugg! Hittills har jag inte hunnnit illustrera nåt på kameran idag, men jag har gjort annat plugg + ekonomi! :) Också sånt som är skönt att ha gjort!

xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: