sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Riktigt trött

Kategori: Den enda kategorin


Jag är riktigt trött faktiskt, men fick sovmorgon imorgon så känner för att somna till en serie :)
Hade det varit skola imorgon hade jag bara lagt mig ock däckat haha! Men jag gillar att somna till en serie, bädda ner sig under det fluffiga duntäcket, helst nyduschad, fluffa upp kuddarna och bara mysa ner sig. Lite "vardagslyx" för mig i alla fall ;> Ska kolla på ett avsnitt av Desperate Housewives, säsong 2... Har börjat kolla från början och ska se varenda avsnitt, har bara sett nåt då och då innan. Love it! Så jäkla skön serie alltså, och vet ni vad? Mamma & Anton gillar den med, det är faktiskt inte bara en "tjejserie" som folk kan tro, jag lovar ge den en chans och ni är faaast ;) känner igen mig i Susans klumpighet och otur haha.

Godnatt,
xoxo Hanna

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: