sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Pani-i-i-k!

Kategori: Den enda kategorin

Har inte kunnat uppdatera idag, har inte tid nu egentligen heller... för vår lärare har gått ut med så otydlig info att alla tolkade det som att en stor skriftlig inlämning skulle vara inne torsdag nästa vecka... men nu var det denna veckan... KAOS! Så har pluggat med gruppen heeela dagen! Nu har vi suttit ikväll var och en och skrivit om olika delar, för att hinna klart!! Imorgon ska vi ses kl 09.00 för att sätta ihop allt, göra en prezi-presentation och öva på redovisningen som också är på torsdag! Nu vet ni, förklarar allt bättre nån annan dag! Har FULLT UPP nu till fredag! Måste ju bli klar med kameran också, som jag hade planerat att komma en bra bit på idag - vilket jag inte gör nu eftersom jag inte ens har tid o jobba på den! PHU skönt o skriva av sig lite! Nu vet ni att jag lever, sitter med en stor påse clementiner, en flaska vatten och lite godis (för att få sockerkickar så man inte somnar)!! Nu ska jag skriva ett synopsis till en reklamfilm, samt ett manus och göra ett storyboard!

See yaa!
xoxo Hanna
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: