sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

okoncentrerad

Kategori: Den enda kategorin

den här dagen har varit lång, jag åkte från katirneholm tidigt imorse och kom direkt till mitt seminarium. Efter seminariet pluggade jag och mina två gruppkompisar på vårat grupparbete ' det gick faktiskt riktigt bra. Vi brainstormade massor och kom fram till många bra idéer. :) Känns skönt för det arbetet har typ dödat mig av panik.. Sen åkte jag hem och plockade upp Sofia (grannen) och vi tog en tur på plantagen och ica maxi. Sen efter det sprack min plan lite.. jag är så himla trött! Jag har satt upp en griffeltavelplast på ytterdörrens insida där jag kan skriva kom ihåg saker. Sedan fastnade jag framför serier och dator... och nu tv.. jag som skulle plugga så mycket!? Nu får jag istället gå upp tidigt imorgon och ösa järnet!! Ska sätta ihop mitt nya badrumsskåp så att det inte blir liggande, för att få klart på det skulle ge mig en rejäl kick för att orka plugga imorgon :)

xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: