sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Nu är vi på gång

Kategori: Den enda kategorin

 
Äntligen börjar jag och mesh tool gå lite hand i hand, för det mesta! Så här långt (kort) har jag kommit hittills, ser inte mycket ut för världen än, men det mesta har jag gjort idag och det har gått relativt fort. Det är några skuggningar/gläns som jag inte är nöjd/klar med, men detta är vad jag hunnit gjort i alla fall!
 
 
Så här ser kameran ut om man bara tittar på de mesh tool linjerna jag arbetat med.. ni kanske förstår att det blir ganska rörigt och att man blir trött i huvudet och ögonen. NU ska jag slå på ett avsnitt av Desperate housewives, faktiskt avsnitt 1 på säsong 3! Såå spännande! (säg inget, för jag har inte sett serien innan!!!) Jag måste lägga mig och titta på nåt sånt för att komma ner i varv och somna, just nu är det bara vektorer och ankarlinor i mitt huvud (illustrator-termer).

Morgondagen:
Godnatt!
xoxo Hanna
 
 
 
.
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: