sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

mina nya

Kategori: Den enda kategorin

Ah, köpte ju 2 par skor i fredags.. och 1 par tidigare denna höst! Så tänkte slänga upp några bilder.
Det är ett par "pippi-kängor", ett par jodpuchs och ett par stövletter med grov klack. Trots att alla är svarta så har dom verkigen olika användningsområden och en outfit kan verkligen få helt olika uttryck beroende på vilken av skorna man väljer till. Jag har blivit lite skotokig igen... haha inte bra! ;>
 
ser ut som att jodpuchens och stövletterna är sjukt stora haha, men det är nog bara perspektivet i bilden!

 
Riktigt snygga detaljer på denna sko, som för övrigt är ganska enkel, tycker jag!


 
"pippi-kängorna" har jag använt iprincip dagligen, innan jag köpte de andra! Tror jodpuchens kommer att bli något jag kommer använda mig mycket av också :)

NU, ska jag plugga!

xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: