sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Mega uppdate

Kategori: Den enda kategorin

Tänkte, eftersom jag inte hunnit de senaste dagarna uppdatera med bilder från middagen med Hanna, inredningsmässan & bion igår! :) Först tänkte jag bara skriva av mig lite.. Idag har jag och Andrea stårr på skolan med information om Unionen! det gick bra, vi värvade en person och syntes inför många. Vi drog till maxi direkt efter för att köpa en kaffebryggare och en pumptermos så att vi nästa gång vi står kan bjuda alla på kaffe! Vi anar nämnligen att folk kommer våga sig fram lite mer och då får man en chans att prata med dom. Nu sitter jag hemma och har ångest (igen) över en fotouppgift som ska vara gjord ikväll... mailade läraren och förklarade läget att jag har svårt att fokusera helhjärtat eftersom jag ska opereras tidigt imorgon. Jag bad om att få lämna in lite senare, så jag kan göra mitt allara bästa istället för att bara slänga ihop något. Nu är det i alla fall hög tid för mig att laga någon mat, dör lite snart tror jag!! Åt bara en liten Bärry till frukost för hann inget annat.

Här kommer en hel del bilder från saker jag gjort senaste tiden :)

Middagen med Hanna som var sååå mysig och trevlig! Det var typ evigheter sen vi sågs och gjorde nåt tillsammans så det var jättekul att äntligen ses igen :)



Anders "arga snickaren" var på scenen och höll ett riktigt bra föredrag om hur vi ska tänka och vad vi ska tänka på när vi väljer boende. Tex. köper hus eller lägenhet :) Han är riktigt bra tycker jag!!

 
Mormor skulle fixa en signerad kokbok från en ung irländsk kock som även spelat i  pojkband! Han var sååå himla charmig, världens söstaste brytning på svenska, och riktigt stilig (blev inga bra bilder alls...)


 
Jag menar kolla in godbiten? Donal Skehan - Bra på att sjunga, laga mat och var otroooligt charmig! Så himla perfekt haha! (och upptagen... mindre perfekt..) Han stod och lagade mat på scenen, därav vet jag att han var charmig! haha
 
 
Sen var det lunchtimee! (tog två bilder med för på ena ser min kära mor skum ut och på den andra min kära moster) Vi var alltså tre generationer på mässan :) och vi har sååå kul ihop!! Lunchen var i alla fall krämig fisk & skaldjursoppa med potatis -  och den var guuuudomlig!

 
Sen var det, som mamma & Mimmi säger, "snygg-Mattes" tur på scenen. Matte från bygglov alltså! Han höll ett föredrag om hur bygglov går till och hur man renoverar :)




Dagen avslutades perfekt med sushi (snart en tradition), mhh! :) Gud vilken kanondag vi hade alltså, vi har lika kul varje gång vi åker!!

 
Det jag köpte på mässan :) Ett jättefint arbmand med typ flätat vitt snöre och silverhjärtan, även ett väldigt fint "lås" som det står hope på! En ybersöt liten ljuslykta som ser ut som ett litet hus, tycker det är så sött lixom älskar hur det lyser ut ur fönstrena. Två glammiga julkulor att hänga i fönstret till julen! En liten tomte som man kan ställa om luvan på då det är en ståltråd inuti. En handgjord fägel i nån typ av metall/stål-tråd, skimrar lite i blå, svart och lila. (jag älskar fåglar, i inredning) och till sist en jätteball grej som man kan sätta upp håret med på 23 olika sätt, den fick jag faktiskt av min fina mormor :)

NU ska jag städa lite och sedan försöka lösa problemed med badrumskåpet.. Mamma har nyss rullat från Katrineholm, så hon kommer väl runt halv 7 :)

xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: