sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Inplastad

Kategori: Den enda kategorin

Det är inte varje dag man plastar in knäet extra för att duscha. Jag fick lov att göra det nu ikväll! Lite bökigt, men oj oj oj vad värt det var. Älskar ju att somna nyduschad!! Knäet är redan inplastat, mer eller mindre, läkarna har satt på en stor runt platt bommulsgrej med plast över, typ som ett jättestort plåster. Men jag vågade inte duscha med bara det, vet inte om jag får ta bort det förräns imorgon - så jag plastade in knäet lite extra med vanlig plastfolie & kirurgtejp. Den inplastnigen höll dock inte så tätt trots att jag duschade så lite det bara gick på det benet... men som tur är så höll läkarnas inplastning tätt! Så nu ligger jag här i min säng nyduschad, med rentvättat hår & doftar gudomligt! Jag har tända ljus och nyvädrad lägenhet, åh vilken underbart renlig känsla. Nu ska jag slå på nån serie som jag kan somna till, för imorgon måste jag och mesh tool bli vänner så att kamerauppgiften går framåt!
 

Min fina vitmålade betonguggla som pryder min fönsterbräda i vanliga fall, den här bilden är från en fotouppgift där man skulle ta olika bilder på olika saker i olika ljus - detta är sidoljus.
 
Jag är en riktig nattuggla, men läkeprocessen som håller på i kroppen gör att jag börjar bli trött på normala tider!! Det är ju bara jättebra om jag skulle lyckas vända tillbaka mitt dygn någorlunda. Jag menar, jag brukar inte tänka på att ha borstade tänder och sovkläder på mig vid den här tiden på vardagar i vanliga fall? (inte alls bra I know) men nu, en fredag, så har redan duschat, borstat tänderna & satt på mig sovkläder - redo för att sova helt enkelt!

Vill och måste bara tacka min finaste mamma också för all hjälp som hon gett mig under de dagarna hon var här när jag blev opererad! Hon tvättade åt mig, lagade mat, hjälpte mig att handla hem mat så jag ska klara mig & hon gjorde mig sällskap! Jag älskar dig mamma, tusen tack för all hjälp jag alltid får av dig! Jag vill också tacka min fina bror, pappa, mormor, morfar, moster med familj för allt stöd och den omtanke ni alltid ger mig - jag älskar er alla! Och sist men inte minst mina fina vänner som alltid finns där också! Love you guys!

Nu ska jag somna i min underbart sköna säng och sova gudomligt gott!
xoxo Hanna



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: