sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Good work

Kategori: Den enda kategorin

Idag har jag, Linnéa och Andreas jobbat med vårat gurpparbete och det har gått så jääävla braa! Shit vad snyggt det kommer bli.. och så proffsigt de kommer se ut när vi presenterar allt för kunden! Yes! Där satt den! Kan lägga upp lite exempel sen när redovisningen är gjord på torsdag ;) Vill inte att nån ska kunna tjuvkika från klassen innan.. hihi. Idag var jag utanför lägenheten för första gången sedan i torsdags! Gud vad skönt det var, tog ett karv runt kvartetet med kryckorna, men kunde typ gå helt utan. Lovely! Tog just en ICA-Smoothie för att få lite extra energi  innan jag ska börja pilla på kamerauppgiften igen! Måste verkligen rekommendera dessa små smoothies, dom säljs i 3-pack och det är enbart frukt & fruktjuice i dom - alltså inga konstiga tillsatser. Riktigt goda är dom också! 




Nu kommer jag kamerauppgiften! Idag ska jag fasiken komma en bra bit är min tanke i alla fall!

xoxo Hanna


.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: