sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Golden girl

Kategori: Den enda kategorin

Nu kan jag bli ett guldmynt! Hur ballt vore inte det? Alltså, jag kan, om ni hjälper mig genom att rösta, vinna ett guldmynt i äkta guld med mig själv på! Haha, nice ju. Ni hjälper mig genom att rösta här , de 10 mynten med flest röster går till final. Nu ska jag back to plugget, var ute en stund i den friska luften förut! Gud vad skönt det var för huvudet när man läser och skriver mycket. Min lilla bebis Darcia fick sig en tur i kopplet också, o guud vad hon skuttade.
 
 
 
Så här sött brukar hon ligga och mysa i famen när vi kollar på tv! Här ligger hon i Antons famn! Åh lilla bebis<3
Se så liten hon var när hon precis kommit hem till oss! (högra bilden)


xoxo Hanna
 
 
 
 
.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: