sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

GAAHAHH **?!*?!?##!!**

Kategori: Den enda kategorin

Det går inte alls bra för mig med en uppgift i illustrationskursen.. programmet vill inte fungera.. jag har noll motivation, massor av press, och ah det går bara piss! Som om det inte räckte har jag så mycket som ska vara klart nu inom en kort tid + operation....

Deadlines för enbart inlämning, redovisningar & tenta!
 
Utöver detta har jag lektioner, jobb och all tid det tar att arbeta med alla uppgifter... Guud vad jag kommer vara slut när denna period är över! Har en reklamfilmstenta också... som är flytande inlämning på som tur är... samt en annan skrivuppgift som är samma sak.

Nu ska jag bara göra klart mitt badrumsskåp så jag inte får en panikattack imorgon! För går i skolan 10-15.. sen har jag massor att fixa innan jag ska rulla mot Katrineholm igen.. Fan att det gått så mycket tid åt att det går dåligt.. 

Godnatt, xoxo Hanna

 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: