sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Funny day

Kategori:

nyduschad och pigg efter det, idag är det inredningsmässa på Stockholmsmässan! Hus & hem heter mässan och det är allt från byggmaterial, dörrar, badrum, trädgård till minsta lilla inredningsdetalj. Det kommer lite "tv-inredare/byggare och pratar också, tex. bygglov Matte, arga snickaren, Bosse.Rappne, Leila bakar mm. Åh ska bli så kul!! Jag behöver verkligen en dag helt off från allt plugg mm. Tror det.är 4:e året i rad vi åker, jag, mamma, mormor och min moster. :) Nu ska jag göra mig klar, vi ska åka härifrån 07:55, sedan hämta upp min moster (Mimmi) och efter det.mormor.


Vad tycks om min nya lampa som jag köpte igår? Jag gillar att det ser ut lite som ett kamerastativ! Platsen år fortfarande på skärmen så jag kan lämna tillbaka den i fall att jag skulle hitta nåt annat idag ;>


xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: