sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

ÄNTLIGEN!

Kategori: Den enda kategorin


(blev lite fel när jag sparade bilden som jpeg. men den ser i alla fall typ ut så här)
 
Åh, nu föll en stor klump från min mage och mina axlar!! Jag är äntligen, för en stund sen, i tid, klar med min uppgift i illustrationskursen. Känns helt underbart! haha har bara skjutit upp det om och om igen... och när jag skulle göra den i torsdags så fungerade inte mitt Illustrator... så fick göra hela idag! Hade panik för trodde inte jag skulle hinna. Vi har ju lixom haft typ 2-3 veckor på oss, eller vetat om uppgiften under den tiden. Men aja, jag började runt 6 ikväll och har bara haft 30 min pause med solsidan och glass ;> Puh! Men ah, nu är den inlämnad, känns kanon. Blev faktiskt ritkigt nöjd också :)  Uppgiften var att utifrån en text illustrera en bild som förtydligade texten, men även klarar sig själv.


Nu ska jag joina min familj som kollar på Avatar i Bluray, så sjuukt bra kvalité! Min plan är att somna till filmen (för jag har redan sett den). Tåget rullar mot Falun 09.00 imorgon, skönt att det inte är yber-tidigt!



Godnatt!
...och förlåt att jag inte bloggar lika mycket, men kommer vara så en liten period nu när det är galet mycket i skolan!
 
xoxo Hanna



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: