sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

All day, all night!

Kategori:

Jaa, shit vad mycket plugg det blev nu på en gång! Har inte tid att förklara närmre varför planeringen sprack på grund av läraren... får göra det till helgen.





Min dag:
- pluggade till 03:15

- somnade runt 04:00

- hade alarm 07:30

- var i skolan 09:00

- kom hem nu strax innan 18 och då har vi pluggat hela dagen.

- Nu tar jag en redbull, för MÅSTE vara vaken till typ midnatt minst om jag ska ha en chans att bli klar med:
- min del av muntliga presentationen imorgon

- skriva till det sista, lägga ihop dokumenten klart

- illustrera en bra bit på kameran som ska redovisas på fredag...

Förstår ni att jag är trött och stressad? Mhm! Måste ta ett break och kolla på ett avsnitt hem till gården. Kommer kollapsa annars...




Bilder från min promenad hem från skolan igår!


Vi hörs när jag hinner! Men nu vet ni vad jag håller på med i alla fall! Fullt upp!

xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: