sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Äkta människor

Kategori: Den enda kategorin

Nu har jag vaknat, sommnade så himla sent igår.. ror det blev runt 03.30... inte bra.. men hur som helst så är jag uppe nu! Jag ska faktiskt börja dagen med att knäppa ett avsnitt av serien Äkta människor som gick på svt förut. Jag följde den då med familjen, men sen hann jag inte med i slutet och missade några avsnitt, så nu vill jag se ikapp dom jag missat :) För er som inte sett den - gör det! Den är GRYM!! Jag funderar faktiskt till och med på att börja se den från början, för jag tror jag missade nåt avsnitt i början med. Den är jättebra gjord och en bra handling! Alla borde se den tycker jag!
 
Det är så galet bra skådisar och sminare i denna serie, här är lite klipp. Men det är inte alls så kul att se om man inte sett serien. (Det står roliga scener, men jag själv tycker  inte att det är dom roliga scenerna, men man ser hur välgjord serien är) Men i alla fall för er som inte vet utspelar den sig i "framtiden" fast ändå ett normalt samhälle typ som vi har idag, inte värsta sience fiction. Det enda som egentligen är lite "framtid" är just att det finns robotar som ser ut som människor, så kallade Hubbotar. Man kan köpa dom för olika slags bruk, städare, tränare, älskare osv.. Nu kan jag inte säga mer - kolla på serien! 




xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: