sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Uppbokad tjej!

Kategori: Den enda kategorin

Yes, haha det har jag verkligen varit på sista tiden... jag har haft så mycket i skolan, men nu börjar det lägga sig lite i alla fall, efter kommande veckan så är min plan att vara klar med mina två fotouppgifter som restar pga. knäskadan, samt att ha hunnit komplettera kameran som jag illustrerade så jag kanske kan få VG :) fick faktiskt G trots att jag inte ens gjorde alla detaljer, känns huuuuur bra som helst!!! Har även klarat tentan i den kursen!!! Gud vilken lättnadskänsla det var - hade verkligen inte velat ha omtenta på den alltså. Gjorde ju även en liten tenta i fredags som jag också klarade :D wiie! Äntligen betalning för mödan! Det är en så himla skön känsla  när man sliter så hårt och sedan får veta att man klarat det och kan släppa det! Sån lättnad lixom. Jag och Sanna.B kände att det var nåt att fira så vi gick till ett fik på stan och tog varsin Foccacia (stavning?!) typ lyxigare variant på varm-macka :) Jättegott! Massor av prat och telefontankar haha! Det var urmysigt :)


Helgen har varit jättebra! Sara kom hit i fredags, dock 2 timmar för sent på grund av... ja gissa? jo... SJ!... och det har inte ens blivit vinter ännu? Say whaaat! Aja.. Hon kom fram i alla fall :) Så vi började med att käka tacobuffé på kåren (45 kr!! 70 kr med en stor öl till!!) haha smygreklam, men det är awesome! Det var mysigt att börja helgen med en god buffé och massor av snack! Haha det behövde vi, vi har alltid så mycket att snacka om! Vi fortsatte den mysiga början hemma hos mig med vitt vin och ännu mera prat. Sen spelade vi lite ölspel med varandra bara för att tagga till oss inför party haha. Låter jättemobbat I know, men vi var lixom sugna innerst inne - men ändå trötta utanpå! Haha så det var välbehövligt. Vi kom faktiskt igång riktigt bra och i samma takt som peppningen växte höjdes musiken ;) Senare på kvällen kom Andrea och Albin förbi så vi snackade lite med dom och spelade "vem i rummet" som är ett jättekul spel med påståenden och så ska man peka på den man tror det stämmer in mest på i rummet. Haha man får veta mycket vad folk tror om en ;) Kvällen fortsatte och avslutades på kåren där vi grattade Simon och Martin som fyllde år! :)

Nej, nu ska jag sova faktiskt är riktigt trött, så vågar inte riskera att jag ska fortsätta skriva om hela helgen för då kommer jag bli pigg igen och då somnar jag aldrig... jobbigt, men sant - jag känner mig själv.. Var i alla fall på bio med Fia nyss och såg sista Twilight filmen! Åh vad konstig och tom känsla det är nu när man vet att det lixom inte kommer nån mer... Ska inte säga nåt för vill inte spoila för er som inte sett den ännu :) Aja, Sov gott! Imorgon har jag inga lektioner eller liknande, så bör hinna blogga om Norge och mer om helgen och kanske till och med min födelsedag.. haha shit ligger efter och det är en ångestkänsla faktiskt! Vill ju lixom skriva om allt, men det har minst sagt varit lite för mycket av allt nu på sista tiden! 
Kollade på part 1 innan vi skulle se part 2 på bio, bara för att den är bra & för att pigga upp minnet om alla detaljer ;) hihi!
 

....Och detta var vad jag käkade under tiden! Omi nomi nom! Bakad potatis med tonfisk-curry-röra :) 
 

Det var så spännande att vi knaprade slut på popcornen! haha vi åt och åt och åt och åt!
 
 
I will miss you Edward Cullen! Det är en sak som är säker! 

Sov gott!
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: