sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Uaaahh!

Kategori: Den enda kategorin

Alltså, startade precis min iphone efter att den har varit på "karantän" sen i lördags.. Den har legat på tork, i fall att det kom in massa vatten när den hamnade i toan, jävla skiiiit! Den funkade helt felfritt tills jag skrev in simkoden, då stängde den av sig själv... så kände att den skulle få vila i ett par dagar... Nu har den gjort det och verkar funka felfritt, förutom att den under programuppdateringen startade om sig själv... :( men det kan ju bara va nån bugg! peppar peppar ta i trä! Klart den funkar? Neeej, nu stängde den av sig själv igen..... :( åhh! jag dööör om den gått sönder... HÅLL TUMMARNA?!

Jag menar, VARFÖR börjar den krångla nu, när den funkade felfritt precis efter olyckan.... Dumma mig att inte ha den avstängd då... :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: