sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Stavanger

Kategori: Den enda kategorin

Jahaja, då var dagen här, min sista dag i Stavanger med min fina Hannah! Jag har haft så himla kul under tiden jag varit här, även om vi inte gjort allt vi tänkte att vi skulle göra. Vi har lixom bara mysit och umgåtts! Välbeövligt, för tiden har ju  minst sagt gått åt i alla fall ;) Jag har ingen lust att ta tid just  nu åt att sitta och berätta om allt vi gjort, för det skulle ta lite för mycket tid... Vi ska nämligen käka (sen) frukost nu och sen ta en promenad till en fin strand här i närheten. Det är första dagen som det inte ösregnar när vi vaknar, så bäst att passa på, det är också på grund av det vädret som vi tyvärr inte kunnat åka på den där båtturen när man ska se fjordarna... Men idag är tanken att vi ska ha en slappardag, så kanske hinner börja berätta lite om vad vi gjort senare :) 



xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: