sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Säng dax!

Kategori: Den enda kategorin

Det var tur att jag sov typ 13 timmar inatt, för jag ska upp om typ 5 timmar! haha, har suttit och nött in massa information om typsnitt och hur människan läser och varför osv... Det är dessa saker jag verkligen nött in utantill, för det är logik i allt annat, men olika termer och liknande är bara att nöta in...
 
 
Hoppas att det sitter på tentan imorgon nu + all den andra mer logiska kunskapen.. bäst att göra sig klar för att sova nu, tror jag får sätta på en serie eller nåt för att kunna komma till ro och tänka på nåt annat en stund, just nu är det bara små "ramsor" med alla dessa termer som snurrar i mitt huvud! Godnatt, wish me luck imorgon 09.00-10.00 ;)

xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Störigt att man har pluggat in den där bilden helt i onödan. Och alla typsnittsklasser... Men men..
    Vi klarade det! =)

    Svar: haha menar det! oh yes we did :) !!
    Hanna

    2012-11-16 | 14:42:06
    Bloggadress: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här: