sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Redan massor avklarat

Kategori: Den enda kategorin

Vilken morgon, eller start på dagen! :) Det har varit en elektriker här och bytt ut lysknappen på toan (den har glappat) sen har det varit en rörmokare och fixat handfatet på toan som läckt. Superbra service haha dom kom typ samtidigt! Skönt att det är fixat så att man kan släppa det i alla fall. Sen hade jag telefonmöte10-11 med Unionen om mässor och liknande som vi ska ha här framöver. Så då är allt mer planerat och klart på den fronten också! Och nu har jag suttit och skickat lite vikiga mail, samt gjort en utvärdering för infobordet jag och Andrea hade förra veckan. Känns kanonbra att redan ha hunnit med så mycket och klockan är bara 12! Nu ska jag diska och laga lunch. Andrea kommer hit vid 13.00 och då ska vi dra till Ica Maxi och köpa hänglås till skåp på skolan där vi ska förvara Unionen saker. Just nu är mitt förråd mer än överfullt pga. allt material vi har här, så det ska bli så skönt att bli av med det. Vi har tänkt att vi ska sortera och se vad vi har och sedan ta allt till skolan :) Så nu måste jag kila, så jag hinner fixa de jag ska innan Andrea kommer :)
 


xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: