sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

PLUGG-STRESS!

Kategori: Den enda kategorin

Förlåt för urkass uppdatering, men är sjuukt mycket på en och samma gång i skolan nu! Lämnade precis in ett repotage och ett säljbrev för kursen kreativt skrivande... nu ska jag plugga till tentan som är imorgon 14-18 i grafisk introduktion och illustration! Gaah! Låter nog inte mkt, men det är galet just nu. Boken vi har till tentan är så himla bred, så man vet inte vad man ska plugga på typ! Så, jag uppdaterar imorgon, om jag hinner! Ska på inflyttningsfest typ direkt efter tentan... Har i alla fall haft en awesome födelsedag, trots plugg! Andrea kom och överraskade mig vid 9 imorse med en pannkakstårta med tända ljus och "ja må du leva"-sång, så sweet. Sen har jag varit på bio med Hanna, vi såg bitchkram, det var en bra film :) fick en superfin hängare med 4 krokar på av henne!! Foton kommer nån dag snart. Har även fått telefonsamtal och sms och massa gratulationer på facebook - tusen tack!<3 Nu måste jag plugga vidare!

Sov gott sen,
det hoppas jag kunna göra!


xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: