sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

oj....

Kategori: Den enda kategorin

Det har hänt en hel del i helgen därför jag inte bloggat...
Orkar inte skriva ett jätteinlägg om det nu heller, för vill umgås med familjen innan jag ska tillbaka till Falun!
- Kom hem hit i fredags kväll runt 21.00, då var min faster här så umgicks med henne + familjen
- Gick på stan med faster & mamma, lördagsförmiddag!
- Firade Patrik på kvällen
- Mobilen åkte ut ur bakfickan och ner i toaletten (kul när man haft den i typ 1 dag..) Verkar inte ha blivit nåt fel, men har den på tork i ris nu i några dagar i fall att! Ångest!
- Lördag, umgås med familjen och pyssla hemma
- Söndag, stan med mamma, pyssel hemma, mys med bebis!
- Måndag, sovmorgon (är hängig) Plugg, göra rent akvariet med Anton, mysa med bebis, familjemys, gjort logga åt http://www.vaknanu.se/ (kompis företag, han håller på och bygger upp hemsidan och det, så ingenting är klart)

Loggan blev så här: (efter Johannes önskemål)
Haha det roligaste var att jag bara skrev namnet och la texten så här på en gång och han blev asnöjd, vid mitt första försök (han ville bara ändra typsnitt) Yeah! :)


Ah, kort, verkligen kort, men vill inte skriva mer just nu :)
 
Godnatt,
xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: