sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Mitt i veckan

Kategori: Den enda kategorin

Ah, det är mitt i veckan och det känns. Fast det går väldigt fort nu, dagarna och veckorna bara rinner iväg, lite läskigt faktiskt.. men det brukar ju va så den här tiden på året. Idag har jag jobbat med Andrea 11-14 och det var riktigt kul. Äntligen börjar folk känna igen oss och veta lite mer vad unionen är! Vilket innebär att folk vågar komma från och snacka med oss! Kul kul kul :) Vi bjöd på kaffe och pepparkakor idag vilket också var bra för då kommer folk fram av den anledningen och då kan man passa på att snacka lite med dom medan man ändå har dom där :) Vi värvade fyra personer också, vilket kanske låter lite, men det är riktigt svårvärvat på skolan och vi har aldrig värvat någon när vi stått på skolan så att värva fyra stycker på den stunden vi stod är kanon! Weeey, we can do it! Haha ganska random också så fick vi massor av beröm för vårat kaffe " gud vad gott kaffe" "åh får man ta en kopp till, det var så himla gott" "jisses, jämfört med kaffet man köper där borta så känns det som att man kommit till himlen när man dricker erat, jättegott". Haha det var rätt kul faktiskt ;) Men det är ju bra!
 


Ah äntligen (!!!) har jag fått bort all disk från diskberget! Det lixom har ju varit så mycket att man inte kunnat diska allt utan varit tvungen o göra det i omgångar vilket lett till att man hunnit få ny disk osv... men nu är det borta! phu! Jag har även bytt gardin i köket, kanske kan ta en bild någon annan dag för det är inte färdigt med belysningen och det ännu, för jag måste sticka till rusta och köpa en grej för att det ska funka. Hur som helst börjar det se lite juligt och adventigt ut här - myys! Nu ska jag plocka undan de gardiner som jag tagit ner samt ta reda på rena tvätten från igår sen bär det av mot Kåren. Jag och Andrea ska käka lite på kåren och ta nåt gott att dricka för att fira våra första värvningar på skolan (har värvat på mässor, men inte i skolan)! Blir ett perfekt avslut på den här dagen. Oh förresten så är min mobil på väg från Halebop, dom lämnade det till posten i förmiddags! ihhii! :) Nu ska jag kila! 


 
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: