sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Lite tillbehör

Kategori: Den enda kategorin

Ja, jag kände att jag vill skydda min nya telefon så bra det bara går från den dagen jag får den :) Så jag kikade in på fyndiq.se och dom hade hur mycket saker som helst till jättebra priser! Jag beställde ett "flip-skal" som slyddar hela mobilen, även skärmen. Kände att det kan vara bra att ha ibland. Jag köpte också skärm-/baksida-plast som bara ligger som ett skyddande lager på mobilen - det är ju alltid bra att ha för inget  kommer ju lixom innanför det och repar eller likande som det kan göra med ett vanligt skal. Sen köpte jag två skal till, ett helt genomskinligt i plast så att man ser designen på telefonen även om man skyddar den med ett skal :) och det andra skalet jag köpta är ett vitt skal som är typ utskurna hål i, haha låter jättekonstigt, därför så lägger jag upp bilder på allt här nedanför :) Känns bra i alla fall och det var ritkigt bra priser! 
 
 
 
 
 
Flip-skal i UD-läder, 89 kr mot 199 kr!
 
 
 
 
 
 

3 set, fram & baksida för 24 kr!
(..jag har inte gjort bilden med texten, det är den bilden från hemsidan)

 
 
 
 
 
Ett genomskinligt och jättetunnt skal i hårdplast, 24 kr!!
(Bara 0,5 mm tjockt och väger bara 13 gram)
 
 
 
 
 
 
 
 
...och så detta läckra skal med hål i :) 89 kr mot 249 kr!


Så ja, jag tycker då verkligen att jag fyndat! Så kan rekommendera fyndiq.se , dom har ju allt möjligt inte bara mobilprylar :) Så värt en titt om man letar efter nåt eller bara vill kika :) Nu ska jag plugga lite innan det är dax att sova! Fast allra först ska jag ner i tvättstugan och hänga sista tvätten som jag nästan glömt haha...
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: