sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Koncentration?

Kategori: Den enda kategorin

uäää vad jag har svårt att koncentrera mig!! Önskar ibland att jag kunde placera hälften av de saker som snurrar runt i mitt huvud i en mapp som blir låst för stunden så att man kan koncentrera sig på det man måste! 
Jag har lixom så mkt att göra jämt, skrivuppgifter, tentor, plugg-läsning, jobbgrejer, fixa saker i lägenheten, felanmäla saker , tvätta, diska, mobiltankar, "jag borde komma igång med träningen igen-tankar", folk som fyller år, fotouppgifter (ångestladdade), det blir så mycket att man inte kan koncentrera sig och få nåt gjort lixom...... jag hatar den känslan! typ som idag, jag kom hem från jobbet runt ah  jag vet inte halv 3 kanske? och vad har jag gjort sen dess? Det känns som att jag gjort massor eller lixom i alla fall gjort nåt hela tiden, men ändå kommer jag ingen vart. Jag lyckas dock alltid fastna vid fel saker, idag var det tex att jämföra mobiler på nätet... inte alls viktigt för den jag har funkar, eller ja typ i alla fall, oftast - den är bara trög och laggig ibland.. så det är ju egentligen bara irriterande att man måste starta om den då och då och massa mer..(orkar inte dra allt här)... men nu sitter jag här och har en halvstädad lägenhet (Sara kommer imorgon och ska se den för första gången, så vill ha det fint) oc så har jag knappt börja läsa det som ska läsas för mini-tentan imorgon 09.00-10.00...

En bild från när vi jobbade idag, inte så bra men haha då ser ni lite av hur det kan se ut när vi jobbar :)



NU SKA JAG FOKUSERA PÅ LÄSNING INFÖR PROVET IMORGON!!!!!!!!! Städningen är inte så mycket kvar av och hinner det innan Sara kommer imorgon!! Men att min hjärna ser ut så här (rörig) är en anledning till att jag inte bloggat, för klarar inte av att ha en sak till att tänka på, sorry, men vill typ inte springa in i väggen eller nåt..

xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: