sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Komplimanger

Kategori: Den enda kategorin

Det är nog det som kan pigga upp allra mest under pressade, jobbiga, stressiga tider.
(förutom att faktiskt bli av/klar med massa "att göra"-måsten så klart)

Dagens "upp-piggare":
"mja, jag tkr du är svin söt o kalas trevlig! ...
.... När får man bjuda fröken på bio då ?"
 
haha awesome, fick liiite mer egergi till att faktiskt plugga till tentan nu!  ;>


(nej, för er som undrar, om nån undrar, jag lägger inte upp det här för att visa att nån ger mig en komplimang för att få uppmärksamhet, för kan säga att det är inte alls varje dag man får höra sånt där, men kände för att för en gångs skull på ganska länge dela med mig av ett piggare inlägg..mitt i all stress, typ suga lite extra på karamellen genom att skriva om den också haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: