sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Jahaja!

Kategori: Den enda kategorin

Ja, efter mycket övervärgande, räknande, tänkande, ångest, och panik bestämde jag mig - Jag klickade hem en iphone 5 nyss! haha :) Är så trött på att min mobil tar sååå mycket energi från mig varje dag för att den inte funkar som den ska, så är beredd att gå med dubbla betalningar ett tag, blir ändå inte så mycket dyrare än jag snittar nu så! Helt klart värt att slippa lägga ner energi och irritation på en lur som inte funkar :) Om jag inte har otur ska jag få den innan veckan är slut! Det enda jobbiga är att jag får nytt nummer, men men går ju att bara skicka ut mass-sms :) Nu ska jag fixa klart med allt julpyssel, disken, tvätta och plugga :) 



xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: