sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Att sprida omtanke

Kategori: Den enda kategorin

som ni ser så ligger min koncentration inte 100% på tentan, men ville bara dela med mig av en bild som jag fick på facebook idag. Det är en bild på blommorna som jag och familjen skickade till en person som betyder mycket för mig/oss. Förutom bilden så fick jag ett fint samtal igår och det värmde verkligen att få höra att buketten gett så mycket glädje mitt i allt elände! Det är skönt att få bekräfat att glädjen/omtanken man "skickar" når fram och träffar precis rätt! Massa tankar till dig, bästa du!
 
 
Blev ju inte exakt samma bukett som på bilden jag la upp här om dagen, men det beror ju helt på vad den lokala blomsterbutiken har för blommor hemma. Det är ju samma blommor, men med andra färger :) och det stod att det skulle vara en bukett med säsongens färger! Jag tycker att den blev jättefin!! Nu ska jag fokusera på tentan, lovar!
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: