sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

God morgon!

Kategori: Den enda kategorin

Jag har varit uppe ett tag, fick tvinga mig ur sägen - den är ju så skön och varm! Men kom upp i alla fall! Duschat och tagit fram kläder och sånt fix.... Sen nu när jag ser på klockan inser jag ju att jag kunde sovit nästan en timme till... för ska inte va på skolan förrän 10:45 inte 9:45... dooh! Aja, fick en "tidig"morgon i alla fall, så det är väl bra? Så jag kan somna i tid ikväll :) Idag är det jobb som står på schemat, jag och Andrea ska stå på högskolan här i Falun, uppe vid lugnet, och bjuda på information, pepparkakor & kaffe :) Komsi komsi! Nu ska jag väl passa på att göra mig klar i lugn och ro och kanske till och med kika på nån serie eller städa lite innan jag måste gå! Blir en smoothie till frukost :) 
 
 
Skön start på morgonen, speciellt när det börjar närma sig advent faktiskt! :)
 
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: