sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Energin bara rann ur

Kategori: Den enda kategorin

Det är en otroligt jobbig känsla när man hållit igång direkt från att man klev upp och sen landar hemma igen och luften och energin bara "pffsssst", typ går ur en. Sitter just nu här med datorn i famnen som en halvdöd zombie.Det går ju inte för sig? Jag har ju många saker kvar att fixa idag, tur att klockan inte är så mycket! Nu är bara frågan om man ska ta en powernap eller inte... kommer det hjälpa eller skälpa? Tror jag tar en vaniljbulle, en kopp te & ett avsnitt av nån serie + tända ljus och laddar om istället! Sockerkick! Ah, så får det bli, tror att jag inte kommer komma upp om jag somnar, bättre att lägga sig i tid ikväll (försöka i alla fall). 
 
Typ exakt så här sitter/ligger jag i sängen med datorn i famnen! haha känner mig precis så som katten ser ut!
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: