sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Då var det kväll igen

Kategori: Den enda kategorin

Alltså jag fattar verkligen inte vart dagarna tar vägen, jag har hållit på med nåt hela dagen och ändå så är jag inte färdig med nåt... typ städningen.. men skillnaden från andra städningar är att jag verkligen kör grundligt denna gång, har insett att jag måste det om det ska hålla när man bor så litet som jag gör (25kvm). Det tar längre tid, men bli bättre i längden, så man kanske ändå sparar tid på det? hm.. Ah, har fått veta att en person som jag bryr mig mycket om varit/är väldigt sjuk och varit nära döden. Mer än så tänker jag inte gå in på det. Men jag klickade i alla fall in på interflora och skickade iväg ett blomsterbud som ska komma imorgon. Tänkte att gula blommor piggarupp när man mår dåligt, så valde denna bukett ihop med ett kort. Tänker på dig och din familj!
 
Imorgon är det skola som gäller till att börja med, 10.00-12.00 har vi föreläsning och efter det ska jag, Sanna, Evelina och Andrea arbeta på vårat grupparbete - troligen är det inte så stort så kanske till och med blir klara med det. :) Vore skönt, för jag har en uppgift från seminariumet som var i måndags att göra (missade ju det då jag var i Norge). Kanske skulle kunna ta mig iväg till gymmet imorgon också och pröva hur det känns för knäet efter operationen. Vill bara komma igång nuuuuuu igen!

Ah, ber (igen) om ursäkt för att jag inte uppdaterat om vad jag och Hannah hittade på när jag besökte henne i Norge...men har som sagt hållt på och städat hela dagen och jag har en känsla av att det kan bli ett långt inlägg så vill inte bara slänga ihop nåt nu typ, för har mycket att berätta!! Så ni får väntaa, haha den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) 
 

(bilden som sitter på doftljuspaketet)

Jag ska väl ta och slå på ett avsnitt av nån serie och somna till det och doften av jul(!!!). Haha jag har köpt doftljus på IKEA som doftar juligt, så mysigt! Håller just nu på och skriver detta inlägget, vädrar (öppna fönster), eldar doftljus och lyssnar på avslappningsmusik. Allt för att komma i sovstämning... Jag är verkligen en nattuggla, så har svårt att somna - speciellt när jag sover länge på mornarna (vilket jag älskar!?)... Har nog tänkt att direkt när nästa vecka börjar ska jag vända tillbaka mitt dygn, eller få en bra dygnsrytm kanske man ska säga, försöka komma igång med träning + sjukgymnasten igen och börja käka diet! Vi får se om jag lyckas med allt på en gång, men bra att ha en plan i alla fall känner jag.

Nej, nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet, bädda ordning sängen, slå på en serie och somna! Bussen till skolan (vi ska va i Borlänge) går 09.20 imorgon, men ska möta Sanna 09:05 :) Nattinatti!

xoox Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: