sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Hm, hmm, hmmm!

Kategori: Den enda kategorin

Alltså, jag har nu spenderat all tid sedan jag kom hem (typ senaste blogginlägget) med att kolla runt på olika abonnemang med iphone... är så trött på krångel med mobiler så okej jag ger mig! Jag skaffar väl också en iphone då.. frågan är ju bara 4s eller 5? Det är ju inte mycket skillnad alltså... knappt nåt mer än designen och större skärm och bättre facekamera... men det skiljer inte så mycket i pengar heller.. hm! Och jag har ett annat liiitet problem och det är att jag är bunden på mitt andra abonnemang till 4/7-13... :/ Ett jättebra abonnemang, men jag vill lixom ha ny mobil NU och jag har inte kontanterna att slutfakturera (studentliv you know).. Så letar just nu efter någon som kan ta över abonnemanget :) Får se hur det går, vem vet kanske har en ny telefon snart! Nu ska jag laga wok, lyssna på julmusik och sedan diska och byta gardiner mm här hemma & dricka glögg - myspyyys! :)
 
 
 
 
xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: