sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

blää

Kategori: Den enda kategorin

usch har varit helt död idag, tänkte ju att jag skulle blogga ett stort inlägg med uppdateringar! men nej, jag har typ inte ens lyckats hålla mig vaken... nu värker kroppen och halsen gör ont + att jag är sjukt trött... FAN om jag blir sjuk nu ! Det är ju norge på torsdaag! PEPPAR PEPPAR! Nu blir det ibumetin och extra stark alvedon, te med honung och sedan bakteriedödande "gurgel-medel" (som man gurglar munnen och halsen med). Det ska jag toppa med mycket sömn! Får skita i o gå upp tidigt för o städa, nu måste jag bara bli friiisk! eller snarare inte sjuk!! Som mamma och mormor alltid sagt - sömn är bästa medicinen. Förlåt igen, men kanske hinner blogga nåt uppdateinlägg innan norge vi får se... :( annars lär jag ju i alla fall, kanske, uppdatera under norgevistelsen :D
 
Nån bild från kroatien kan ni i alla fall få :)
a



Godnatt,
xoxo Hanna
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: