sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Allt är grått!

Kategori: Den enda kategorin

Gud vad grått allting är nu, det blir aldrig riktigt ljust och det blir mörkt fort som fan rent ut sagt!
Just nu vräker det ner snöblandat regn här ute, men det blir lite vitt på backen... men det kommer nog inte ligga kvar så länge. Jahaja, idag känner jag mig pigg igen, skönt! Har fått nån "dunderkur" av mamma som verkligen hjälpt. Tror jag gick upp vid 11, vilket var skönt, för jag behövde sova.. Anleningen till att jag bloggar så dåligt är för att jag för tillfället inte har någon mobil... Min nya lur ligger fortfarande i okokt ris i fal att det finns fukt som kan sugas ut. Den andra mobilen är jag så trött på + att jag glömt att ladda den haha... Men men, idag har vi varit iväg till Julita och lämnat bort mina sista fiskar. Det känns rätt för vi har inte tid att ta hand om dom på det sättet vi vill, så nu får dom komma till sina syskon och päron :) så det är skönt att ha det gjort. Sen har jag betalat massa räkningar, mindre kul - finns inte så mycket pengar kvar... csn är ju inte så fett alltså! Speciellt inte när mer än en tredjedel går till hyra... + andra räkningar. Aja, done i alla fall! Sen har jag så klart myst med min finaste lilla bebis som för första gången i sitt liv sett snö! Nu vankas glögg och pepparkakor och lite serier med mamma, sen bär det av mot Falun igen :) 


xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: