sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Wihii!

Kategori: Den enda kategorin

Tack Andrea för att du peppade till mig och fick mig att gå ut med dig igår! Jag hade en fantastiskt rolig kväll, och en mycket mysig förfest hos Andrea, bara hon och jag. Det var riktigt mysigt och välbehövligt med egentid föruom när vi jobbar :P Hur som helst så hade jag tänkt mig en kväll hemma med mjukiskläder och serier typ, men som sagt så lyckades Andrea övertala mig att komma hem till henne och sen gå ut. Nu ligger jag i min säng och kollar på desperate housewives, såå bra! Jag, Sanna och Andrea ska ha myskväll här sen, men först måste jag städa det jag inte hann igår (var mitt uppe i en sortering av min sekretär när jag blev tvungen att dra till Andrea) haha. Och för att orka städa måste jag först "läka" är trött och har lite ont i mitt knä :/ men laddar upp med frukt, kladdkaka och serier! Snart så kan jag nog städa! haha

 
4
 
haha jag försökte desperat, länge, att få till en typ "tummen upp för bra kompisar" eller "I coming for you Andrea"-bild hahaha men ah, lyckades inte ;)
 
 

xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: