sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Tryckfels-nisse

Kategori: Den enda kategorin

ah, haha jag insåg att jag skrivit fel, vi ska inte till San Agustin, utan till Puero Rico :) 
 
Det här är en bild på hotellets pool, jättefint ju att man ser ut över staden och till horisonten. Vi var i Puerto Rico förra vintern med, jag tror faktiskt det blir tredje gången jag är där, så tredje gågen gillt. Fast inte tre år irad, jag tror vi var i Thailand fem veckor 2010. Men 2009, 2011 och nu 2012 har det varit/blir det Puerto Rico. Vi brukar sällan resa  till samma ställe två gånger, men Puerto Rico, Gran Canaria, är så himla perfekt så verkar ha blivit lite av en favorit! Åh vad jag lääängtar! Ska bli så underbart.
Vädret ska bli kanon ocksåå! Jag menar 22-23 grader i luften och massa sol = mycket varmare än det i solen! Sist var det väl runt 28 grader i solen, heeeelt underbart! Har läst också att det är typ 19-20 grader i havet, mm gör det ju inte mindre underbart direkt! Oj förlåt för ett rese-tjatigt inlägg, men jag längtar så himla mycket!!



Nu ska jag packa klart väskan, vi får se om jag lyckas ta med mig vinterkläder för en månad + sommarkläder för en vecka + julaftonskläder +  nyårsoutfit + olika skor + datorn + lite böcker! haha Wish me luck! ;)
 
 
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: