sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Today is a good day

Kategori: Den enda kategorin

Gud vad skönt det var att komma hem till en fin, städar och julpyntad lägenhet. Jag kunde lixom bara lägga mig i sängen och njuta av hur mysigt det är. Idag har jag pluggat lite inför tentan på fredag, ska bli skönt på ett sätt att ha den gjord, även om den inte är så stor så är det ju en sak som ligger över en. Hur som helst, jag har även varit ute och gått i det kalla vinterlandskapet som är ute nu! Det är ju fantastiskt fint, speciellt en dag som denna då solen kikar fram lite också. Det blev en promenad ner till stan för att lägga undan en julstjärna (sån man hänger i fönstret) till mormor - hade inte med mig plånboken så får hämta ut den imorgon. Tror jag var ute och gick i typ 50 minuter, vilket var jätteskönt - men den klarade man ju inte mer, kinderna och näsan var ju typ bortdomnade av kylan haha. Nu håller jag på och gör mig klar för fotolektionen som börjar klockan 17:30-20:00. Efter föreläsningen ska Andrea och jag handla lite saker till föreläsningen som Unionen håller i imorgon. Det är en föreläsning om minnet, Mattias Ribbing är det som kommer och föreläser om hur du kan få ett bättre minne - inför en tenta tillexempel! Mattias Ribbing har svergies bästa minne (vet inte hur man konstaterat det, men så är det i alla fall)
 
 
Älskar att glidarunt i Ziperall, så har typ nött ut min.. haha därför köpte jag nu en ny på Ullared som jag bara gillar massor! Den är så mjuuuk och mysig!
 
Det är vinter i Falun, den här bilden tog jag på vägen hem från tåget igår kväll!

Nä, nu måste jag kila! Annars hinner jag inte i tid till skolan :)

xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: