sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Ortoooligt trött

Kategori: Den enda kategorin

Alltså jag är så himla trött idag! Jobbade 08:00-13:30 med unionen och en föreläsning om minnet. De va verkligen jättebra och man fick många knep som kommer hjälpa vid tenta plugg tex :) just nu lagar jag mat - red curry wok med fullkornsris. Har legat nedbäddad i sängen sen jag kom hem, frös så förbannat att jag va tvungen att ta en varm dusch och sen krypa ner under täcket i min nya ziperall... Mysigt! Sov nästan en timme, vilket jag behövde för är liite piggare nu i alla fall. Aja,hade jag fått välja hade jag bäddat ner mig i sängen och kollat serier eller spelat Sims resten av kvällen, men måste tyvärr plugga :/ dooh! Inte alls sugen på det, känns som att min plugg-kraft lixom börjar ta slut, så det är tur att vi slutar om 1,5 vecka :) behöver lov nu alltså!! Aja, nu ska jag kolla till maten och sen käka och plugga.. Ska i alla fall hunnit plugga en hel del till klockan åtta för då börjar bonde söker fru.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: