sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Nu är det lite bättre...

Kategori: Den enda kategorin

Ja, jag är fortfarande irriterad och ledsen over glaskrossen som skedde i mitt kök förut idag... men men what to do? De är ju bara att leva vidare lixom, soppa upp spillrorna och kasta dom. Jag och Andrea har varit och handlat till infobord XL som vi ska ha imorgon på Högskolan här i Falun. Vi ska bjuda på glögg, pepparkakor, skumtomtar, celmentiner och kaffe :) Mysigt! (kaffet är väl mest till för dom som inte vill ha glögg lixom)

Jag sov mer än urkasst inatt, drömde massa hemska mardrömmar... så jag vaknade stup i kvarten. Inte alls kul... så jag är otroligt trött nu faktiskt, men det känns lite tidigt att lägga sig och sova när klockan bara är 19:20...  Snälla, dumma, mardrömmar... leave me alone, please? Tror dock att en del av mardrömmarna kom från ett avsnitt av Desperate Housewives där en hemsk storm och tornado (tror jag?) drev in över staden och förstörde massor samt att ett flertal dog.. men andra delar vet jag precis var dom kommer ifrån, egentligen inga mardrömmar, men drömmar som inte får en att må bra... Snälla sluta spöka i mitt huvud, kan du inte bara suddas ut, lite i alla fall?

Ja ja, nu ska jag väl ta undan min rena disk och sedan göra nåt litet att äta. Sen tänker jag faktiskt bara lägga fram det jag ska ha med mig till jobbet imorgon - sen ger jag upp och lägger mig för att sova! Bättre för tidigt än att jag blir klarvaken framåt 21-22 och inte kan sova alls... Ska ändå upp relativt tidigt imorgon!
 



xoxo Hanna



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: