sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Julmarknad

Kategori: Den enda kategorin

Jag och Sanna var på julmarknaden vid Falu-gruva idag :) Jättemysigt och vi sprang runt med varsin systemkamera och tog kort på allt.. haha nördar! men fick en del fina bilder :) Slänger upp dom här! Det är bara dom första som är beskurna eller liknande för att jag ska ha dom till en fotouppgift i skolan, de andra är helt orörda. 

 
Observera att jag äger rättigheterna till dessa bilder och vill ni använda dom får ni fråga om lov först :)

Nu ska jag köka ägg och käka, sen göra mig klar för att sova faktiskt, är riktigt trött! (fan sällsynt att jag är trött den här tiden på dygnet, såå skönt) Vi hörs!


xoxo Hanna
 
 
.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    De blev ju kanonfina! Heja Hanna! Den på tornet är bäst. Man fryser ju bara man ser den på bild. =)

    Svar: Aw, taaack Sanna :) Jaa, jag gillar den, tror dock jag spar den till min egna uppgift som ska bli med vintertema ;)
    Hanna

    2012-12-09 | 22:31:16
    Bloggadress: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här: