sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

jullovv deluxe

Kategori: Den enda kategorin

Det är helt galet att det redan är jullov!? Men ÅÅÅH så välbehövligt! Har nyss kommit in efter att ha varit ute i -20 grader och fotat rörelse och vinter bilder :) Gick kanonbra, känns det som i alla fall. Nu måste jag laga nån mat, för jag dör snart av hunger haha. Sen är det väl bara att sätta fart med att packa och förbereda allt inför att åka hem till Katrineholm imorgon. Och jag ska inte bara packa till Katrineholm, utan även till Gran Canaria, San Agustin, för dit åker vi på måndaaag! Wihiiiiii! Lovelyyy! Ska bli underbart med lite sol, värme och inga pluggtankar!! Jag älskar vintern också, så det är absolut inget fel på det, men jag behöver ladda lite c-vitaminer och solbränna (om jag lyckas få nån, haha jag har inte så lätt för o bli brun..)! Aja, nu måste jag som sagt käka, sen ska jag hinna med en buss ner till stan och köpa en diskpropp som funkar, så jag kan ha mina blommor i diskhon när jag åker, samt kanske köpa en lussebulle - jag menar det är ju lucia idag!


xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: