sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

JARRÅ!

Kategori: Den enda kategorin

Yes! I did it! Jag fick en 4:a på tentan vi hade imorse! Så jäkla skönt!! Hade verkligen inte orkat göra omtenta... men det var så svårt att veta vad man skulle plugga på.. för när jag hade läst de sidor man skulle läsa känndes det lixom som att "aha..? och vad ska vi kunna som inte är självklart?".. så jag var nervös för att jag missat nåt typ, men det hade jag ju inte - Wiiie! Nu sitter jag här i min säng igen, har käkat lunch för ett tag sen och funderar faktiskt på att dra en liten powernap, jag är galet trött.... eller snarare jag blev det nu, matkoma? Vad jag ska göra med den här dagen vet jag inte exakt, har en liten plan i alla fall, men får se vad jag gör med kvällen. Det här är vad jag vet att jag ska göra i alla fall och vad jag har gjort:


Vad jag gör ikväll får vi som sagt se, kanske slappar - om jag känner mig så tött som jag gör nu! Annars kanske jag och Andrea drar till Kåren... Just nu lutar det dock mer åt att slappa! Ska ju ha vinkväll med Sanna & Andrea imorgon :) Nu ska jag dra en powernap så att jag kan göra min lilla 25kvm's lägenhet skinande ren sen :)


xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: