sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

It's a beautiful day!

Kategori: Den enda kategorin

Ja, idag skiner skolen för fullt! Underbart! Jag skulle gått upp klockan åtta tänkte jag, men kände att jag ville sova till nio, det var ju så himla mörkt ute, sen råkade jag dock snooza till 09:39, men men hade nog sömn att ta ikapp, för nu är jag utvilad. Jag har tagit en skön morgondusch och gjort en god smoothie på naturell youghurt, hallon, banan, solroskärnor och krossade linfrön. Nu ska jag klä på mig varmt och gå ut och fota lite innan det är dax att åka till skolan. Mitt egna fotoprojekt är ju vinter, så känner att en solig vinterdag är det perfekta att fota + att jag kanske kan få till några linje bilder också :) Aja, nu måste jag klä på mig snabbt, för bussen till Borlänge går 12:21 och jag borde hinna käka nån snabb lunch innan de också!

(har sett, haha tackvare en kompis som kommenterade när jag la upp denna en annan dag, att jag skrivit 2:a advent, haha men det är ju faktiskt 3:e advent, galet nog!!)
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: