sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

HELVETES j*vla SKIT fan ÅHH gaaah FAAAN!

Kategori: Den enda kategorin

Ah... så här såg min status ut på facebook nyss
"JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!! Alla mina favoritglas... sönder.... ÅÅHHH!! faaaan! skitdag!!!!!! (dom går inte o köpa nya)...... GAHHHH HATAR DEN HÄR JÄVLA DAGEN!! kunde inte do andra jävla vanliga glasen rasa?! VARFÖR HATAR GUD MIG? ALLTID"

Det går så jävla dåligt  ibland så att det är inte sant... nu pajade jag mer än hälften av mina favoritglas... dom stod i en trave på köksbordet för att dom skulle diskas... där stod även en annan trave med "vanliga" IKEA-glas... som kostar 29kr för 6 st... men självklart rasar inte dom utan mina älskade favoritglas som inte finns att köpa längre... GAH blir så arg och ledsen, bröt fan ihop lite (tecken på att jag behöver lov också..) Nu har jag i alla fall lugnat mig, men det är så helvetes jävla typiskt! Varför dom glasen och inte dom andraa?!?! GAH, äh nu blir jag bara arg igen... dumt! Måste äta nåt, dör snart känns det som.. 

I ALLA FALL,
Har någon av er, eller någon ni känner dessa glas så vill jag mer än gärna köpa dom!
Kan ni kanske sprida på facebook och fråga? Jag är desperaat, det är mina absoluta favoritglas!

(Ta gärna bilden och fråga på facebook)


Tack för hjälpen!
Nu ska jag göra nån lunch, men först ska jag ta bort allt glas-splitter som är i hela jävla köket...!



xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: